Sådan laver du en besøgskampagne

  1. Lav en avanceret søgning i din målgruppe – tag dig gerne tid til at sætte en god søgning op, det vil spare dig for meget tid efterfølgende.
  2. Når du har fundet fx 500 mennesker, der er interessante, så gem søgningen, så du senere kan vende tilbage til den. Du kan fx gemme søgningen ved at klippe adressen ud af din browser og ind i Word.
  3. Gå tilbage til dine søgeresultater.
  4. Klik på hver enkelt profil, og hold [ctrl eller cmd] nede mens du gør det. Når du holder [ctrl eller cmd] nede åbner du nemlig profilen i en ny fane og slipper således for at gå tilbage til listen hele tiden.
  5. Når du fx har 60 åbne faneblade, så luk browseren for at lukke alle faneblade på én gang. Besøg gerne op til 200 om dagen. Bemærk at hvis du har en gratis profil sætter LinkedIn en grænse for, hvor mange du må besøge på én dag.
  6. Vent til næste dag, og se hvem der genbesøger dig.
  7. Inviter dem der genbesøger dig til at connecte.

I invitationen kan du eventuelt bruge dette script:

Hej [Navn]

Jeg kan se, at du har besøgt min profil – jeg håber du fandt, hvad du søgte.

Hvis du leder efter et godt råd eller en introduktion til nogen i mit netværk, så er du altid velkommen til at kontakte mig. 

Hav en fantastisk dag.

[Dit navn og efternavn]

  • Hold øje med, hvem der accepterer din invitation
  • Sig tak dem, der har accepteret din invitation og begynd dialogen. Husk, at du aldrig må starte relationen med at prøve på at sælge noget – giv hellere noget værdifuldt væk, fx en god e-bog. Du kan også stille relevante spørgsmål.
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *