KUNDECASES:

RISMA Systems:

LinkedInsider hjalp RISMA Systems med at finde guld på LinkedIn

RISMAs udfordring:

RISMA Systems vidste ikke, hvordan de skulle bruge LinkedIn og kendte ikke til det potentiale, der ligger i platformen. Ligesom mange andre loggede de ind et par gange om måneden, og var kun aktive, hvis nogen anmodede om at connecte. De ville gerne have flere kunder, men var ikke glade for kold kanvas.

LinkedInsiders løsning:

To skræddersyede workshops i at benytte LinkedIn som salgskanal uden at være sælgende. Konkrete værktøjer, som hjalp hele organisationen i RISMA Systems med at tage actions og følge op på de leads, de fik efter…

Læs mere…

ipvision a/s:

Synlighed og styrke til ipvisions brand

ipvisions udfordring:

Selvom flere af ipvisions medarbejdere brugte LinkedIn, var der ikke nogen sammenhæng mellem de ansattes profiler, og hvordan de brugte platformen. Ipvision ville gerne træne sælgerne i Social Selling, men savnede konkrete værktøjer til at nå målet.

LinkedInsiders løsning:

1½ dags workshop samt individuel opfølgning for ipvisions sælgere og for salgsdirektøren.

  • Første heldagsworkshop: Introduktion, grundlæggende viden, inspiration og en handlingsplan for det videre forløb for hver sælger
  • Sideløbende: 1:1 individuel opfølgning
  • Næste halvdagsworkshop: Opfølgning på sælgernes udfordringer og successer.
  • Efterfølgende …

Læs mere…