Invitation til “Social Media Briefing” – med fokus på erhvervslivet.

Vi kalder vores brief for “Lær at sælge med LinkedIn”. I sidste ende, så er det salg – uanset hvordan kunderne køber – det der gør at virksomheder kan eksistere.

Fredag d. 25. november, besøger vi jeres matrikel og har i samarbejde med ledelsen, fået lov til at inspirere jer, for at se om der er et fælles grundlag for en fremtidig strategi med “social selling” hos jer.

Kort om det du kommer til at opleve:

Du har en profil på LinkedIn. Du ved måske ikke helt hvordan den skal bruges eller har svært ved at finde ud af, hvad du skal dele.

Så har du det på samme måde som næsten de 2 millioner danskere, der er på LinkedIn.

Forestil dig, at de 2 milloner danskere alle står i ét stort lokale. De kigger på hinanden og ser hvad hinanden gør, men ingen tør tale sammen… Der er mange fordomme om LinkedIn, dem får du svar på og du får inspiration til hvordan du kan bruge LinkedIn som et stærkt marketing- og salgsredskab (for det er det blevet) – i hverdagen. På en måde, som gør at alle i virksomheden kan være med!

Hvad får du med hjem?

Du får ny konkret viden med hjem, som du kan praktisere med det samme. Du får opskrifter på de mest effektive måder du kan komme i dialog med dine målgrupper. Helt konkret får du:

  • Svaret på hvor meget tid du skal bruge på LinkedIn
  • Hvordan du skaber salg via LinkedIn
  • En personlig handlingsplan

Martin Lund

Jacob Elton

Kort om indlægsholderne:

  • Sammenlagt over 25 års erfaring i online branchen
  • Martin har arbejdet med at skabe synlighed for brands som Microsoft, SimCorp og Velux
  • Jacob har arbejdet med online optimering for virksomheder som Børsen, Comwell og Scandlines
  • I LinkedInsider, har vi samlet vores viden om marketing og salg på digitale medier – vendt det hele lidt på hovedet – og har nu hjulpet over 300 kursister med at forstå hvordan man sælger på LinkedIn ved at fokusere på mennesket, fremfor teknik og budgetter til markedsføring!
  • Bandholm Hotel og Metalskolen Jørlunde har med LinkedInsiders hjælp, booket flere B2B arrangementer til deres faciliteter
  • IP Vision A/S havde i forvejen godt styr på LinkedIn – nu formår de også at booke møder med mediet

Seneste afsluttede virksomhedsprojekt. Thomas Jeshøj, salgsdirektør hos IP Vision, udtaler sig om samarbejdet med LinkedInsider, hvor sælgerne er blevet trænet til at bruge LinkedIn mere målrettet på mødebooking og været med til at bygge bro til marketingafdelingen og deres kommende strategi for at skabe flere leads for salg.