
LinkedIn annoncering
Strategisk og målrettet annoncering
LinkedIn annoncering er genialt til at ramme jeres målgruppe og forstærke jeres eksisterende tilstedeværelse på LinkedIn.
Og det er der en rigtig god grund til:
- 66% af det du ser i dit feed på LinkedIn er fra personer
- 24% af det du ser er annoncer
- 10% er virksomhedsopslag
Så skal virksomheden brandes, så skal I kigge nærmere på Linkedin annoncering
Vi hjælper jer i gang med LinkedIn annoncering
Du kan vælge at få hjælp fra os på to måder:
- En workshop for jeres marketingafdeling, præcis som du kender det fra vores social selling workshops.
- Lade os tage os af al det tekniske, så du blot skal høste frugten af annonceringen.
Du er altid velkommen til at række ud – så bruger Martin gerne 30 minutter med dig på at gennemgå mulighederne med LinkedIn annoncering.


LinkedIn Thought Leads Ads
Kombinér dine opslag med målrettet annoncering
Noget af det mest effektive på LinkedIn, er at kombinere dine gode opslag med LinkedIn annoncering. Det gør du med Thought Leader Ads.
Her giver du din virksomhed mulighed for at bruge dine opslag i annonceringen – og det bliver med DIG som afsender.
Det vil sige, at du nu kommer endnu længere ud med dine opslag dermed sikrer at du rammer nye potentielle kunder, som du måske ikke ville ramme med dine organiske opslag.
Dét er simpelthen genialt!
Ofte stillede spørgsmål...
Hvordan adskiller Thought Leader Ads sig fra almindelige LinkedIn annoncer?
Thought Leads Ads adskiller sig ved at være opslag, der tidligere er udgivet på en personlig LinkedIn profil.
Almindelige LinkedIn annoncer er ofte nogle der bliver “bygget” i LinkedIns annonceadministrator eller som er boosts af opslag fra virksomhedssiden.
Det kræver altså at man har én eller flere personer i virksomheden, der har udgivet et post på deres personlige LinkedIn profil, før du kan lave Thought Leader Ads.
Hvilke fordele er der ved Thought Leader Ads for virksomheder?
Fordelene ved Thought Leader Ads er, at du bruger dine medarbejdere i din markedsføring fremfor virksomheden og dens opslag.
Det giver en langt større troværdighed, når budskabet kommer fra en person/medarbejder.
Derudover booster det også motivationen hos den medarbejder, der bliver boostet, da vedkommendes opslag når langt længere ud og dermed også får flere reaktioner, som så kan øge antallet af kontakter på LinkedIn.
Hvem kan blive en thought leader i vores virksomhed?
Det kan alle!
Om det er direktøren, salgschefen, key account manageren, bogholderen eller fejedrengen. Alle kan blive thought leadere.
Det kræver kun én ting: at personen har noget på hjerte og ønsker at dele noget indhold, som folk vil sætte pris på.
Kan Thought Leader Ads bruges til både B2B og B2C?
Dét kan det sagtens, for man skelne ikke mellem B2B eller B2C.
Det kræver blot at du, som thought leader, og din målgruppe er på LinkedIn.
Hvor lang tid tager det at se resultater med Thought Leader Ads?
Du vil se resultater i løbet af ganske kort tid. Det kan tage op til 48 timer, før en målgruppe begynder at få vist dine annoncer, men herfra begynder du at få vist dine thought leader annoncer.
Men resultatet afhænger af to ting:
- Dit indhold – det skal være at en høj kvalitet og være noget, som målgruppen gerne vil engagere sig med.
- Dit budget – jo større budget du har, jo hurtigere ser du resultater.
Hvad koster det at annoncere med Thought Leader Ads?
LinkedIn har et minimumsspend på 60 DKK om dagen. Det kan man godt starte med, men du vil opleve at du ikke får ret mange visninger og interaktioner med dit indhold.
Vi anbefaler at du bruger mellem 100 og 250 kroner om dagen på LinkedIn annoncering, for at få et maksimalt udbytte og din målgruppe er i Danmark.
Er målgruppen derimod spredt ud over hele verden, skal du forvente at bruge 200-500 kroner dagligt, for at opnå et brugbart resultat.